Strona www – krok po kroku dla nowicjuszy

  1. Jeżeli chcesz opublikować po raz pierwszy własną stronę internetową (firmową lub osobistą) zapoznaj się z etapami pracy:
  2. Ustalamy tematykę i zawartość Twojego serwisu internetowego. Omawiamy detale techniczne - ilość miejsca potrzebna na stronę, ilość i wielkość kont e-mail oraz inne wymogi wg Twoich sugestii. Rozmawiamy o charakterze graficznym. Wyjaśniamy ewentualne wątpliwości. Bieżące ustalenia spisujemy w formularzu ankietowym, tak aby już na wstępnym etapie żaden szczegół nie został pominięty.
  3. Podpisujemy umowę, przygotowaną na podstawie wniosków ze spotkania. Umowa zawiera harmonogram prac z zaznaczonymi kluczowymi terminami wykonania poszczególnych etapów - będziesz mógł więc dopasować pozostałe elementy Twojej strategii marketingowej do terminu wdrożenia serwisu.
  4. Warunkiem przystąpienia do prac jest dostarczenie przez Ciebie podstawowych materiałów informacyjnych, które zostaną wykorzystane na stronie. Najczęściej są to podstawowe dane o profilu Twojej działalności, historia, adresy i telefony. Możesz to zrobić drogą elektroniczną!!!
  5. W ciągu kilku dni przedstawiam Ci wstępny projekt graficzny, zawierający schemat nawigacji, rozmieszczenie poszczególnych elementów i inne kluczowe elementy strony. Jeśli posiadasz własną identyfikację wizualną wówczas mój projekt będzie idealnie nawiązywał do charakteru Twojej grafiki. Często jednak okazuje się, że aktualne logo klienta bądź inne elementy jego imażu wymagają drobnego odświeżenia. Nazywamy to redesignem.
  6. Najczęściej otrzymujesz 3 projekty do oceny. Po wybraniu jednego z nich, najbardziej Ci odpowiadającego, zaczynam pracę nad stroną techniczną Twojej strony.
  7. Po akceptacji projektu wdrażam, testuję i uruchamiam serwis www. Na każdym etapie możesz liczyć na moje pełne zaangażowanie w osiągnięcie optymalnego efektu.
  8. Jeżeli nie posiadasz hostingu (miejsca na serwerze, na którym posadowię Twoją stronę www) oraz zarejestrowanej domeny (nazwy Twojej strony, wyświetlanej w przeglądarce) zamawiam ją w Twoim imieniu.
  9. Po zakończeniu prac nad kodem przystępuję do jak najskuteczniejszego wypozycjonowania Twojej strony, czyli do uczynienia jej jak najbardziej dostępną dla Twoich klientów. W skrócie - aby mogli ja szybko znaleźć. Czyli: zgłaszam dane o stronie do wyszukiwarek i katalogów tematycznych, optymalizuję słowa kluczowe, dzięki którym będzie możliwe dotarcie do Twojej strony przez najpopularniejsze w internecie wyszukiwarki.
  10. W zależności od Twoich potrzeb mogę zapewnić także aktualizację informacji, administrację i szkolenia.

Wyróżnij się pośród konkurencji, wypromuj własną firmę, zbuduj nową markę, pozyskaj nowych klientów, zadbaj o profesjonalny wizerunek, zwiększaj obroty...

Identyfikacja wizualna

projekty logo, księga znaku, wizytówki, papier firmowy, koperty z nadrukiem, odświeżanie (redesign/lifting) znaków firmowych, projekty pieczęci i stempli, indywidualizowane szablony dokumentów i faktur, identyfikatory.


Projekty graficzne i dtp

folderów, katalogów, ulotek, plakatów, teczek, naklejek, segregatorów, reklam, kalendarzy, opakowań CD/DVD, roll-upów, banerów, opakowań produktów (m.in.: branża spożywcza, bielizna, kosmetyki, biżuteria), kart rabatowych


Multimedia

prezentacje multimedialne przedsiębiorstw i produktów, pokazy PowerPoint (pełna obsługa szkoleń, pokazów targowych, konferencji), newslettery, banery internetowe, wizytówki mailowe i CD, nagrywanie i tłoczenie płyt CD/DVD, elektroniczne papeterie, animacje 2D i 3D


Reklama zewnętrzna

billboardy, citylighty, reklamy świetlne, kasetony, tablice reklamowe i informacyjne, szyldy przestrzenne ze styroduru, potykacze, stojaki, flagi, batfany, maszty, grafika na środkach komunikacji miejskiej i samochodach firmowych, naklejki wielkoformatowe


Aranżacje

stoisk targowych, stoisk i ścianek wystawienniczych, sklepów, biur i obiektów, projekty i rysunki instruktażowe


Internet

strony, serwisy i sklepy internetowe, elektroniczne wizytówki, pozycjonowanie, usability, projektowanie nawigacji i prototypowanie, redesign i audyty


Po co małej firmie logo?

  • wyróżnij się pośród konkurencji
  • wypromuj własną firmę
  • zbuduj nową markę
  • pozyskaj nowych klientów
  • zadbaj o profesjonalny wizerunek
  • zwiększaj obroty...

PORTFOLIO

W standardzie

Pomoc techniczna
Szkolenia i wsparcie merytoryczne zapewniam standardowo przez 12 miesięcy od daty ukończenia projektu


Wielojęzyczność, multiregionalność

Dodatkowe języki czy witryny międzynarodowe to konieczność współczesnego biznesu


Menu z artykułami i modułami

Elastyczne metody organizacji treści na stronie głównej i podstronach zadowolą Twoje najbardziej zwariowane potrzeby


Mapka dojazdu

Integracja z Google Maps - wpis lokalizacji do Google Maps oraz zamieszczenie fragmentu mapy


Formularze kontaktowe

Jedni używają, inni nie lubią


Galerie zdjęć

Efektowne banery na stronie głównej i galerie produktów zaprezentowane w nowoczesnej oprawie


Newsletter

Dobra forma kontaktu dla firm z klientami powracającymi!

Początek strony